Saturday, June 19, 2010

Creme Brullee με Χαμομήλι και παπαρουνόσπορο

Όχι δεν σας ξέχασα. Ήμουν εκτός Μονάχου λόγω δουλειάς. Σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων, με φαγητό 150 φορές την ημέρα και HPIM5737περιτριγυρισμένη μόνο από την άγρια φύση. Πίκρα σας λέω!! Γύρισα με το μάγουλο τσίτα και 2 κιλά επιπλέον. Να δούμε τι θα πει τώρα ο Νιντέντος. Γύρισα όμως φρέσκια και με ένα σωρό ιδέες. Μία από αυτές είναι και η παρακάτω συνταγή. Στην ιδέα για το συγκεκριμένο γλυκό με έβαλε η Χριστινα όταν μια μέρα με ρώτησε αν τρώγεται το χαμομήλι. Εκτός από τσάι της λέω όχι.  Και σε γλυκό; μου κάνει. Εκεί σαν να έκανε κάτι μπίιιιιιινγκ!!!!! στο μυαλό μου και άρχισα να σκέφτομαι. Σε κεικ χλωμό, σε παγωτό μμμμμμ έτσι και έτσι…σε πουτίγκα ίσως……αλλά σε μια  Creme Brullee ; Αυτό ήταν….. Περίμενα πως και πώς να γυρίσω σπίτι μου για να θέσω τις ιδέες μου σε εφαρμογή. Που μυαλό για Project Management!!   Σήμερα λοιπόν μπήκα στην κουζίνα φρέσκια φρέσκια και άρχισα να δημιουργώ! Αρχικά χρησιμοποίησα χαμομήλι σε φακελάκια για τσάι αλλά δεν μου γινε αρκετά αρωματικό. Μετά θυμήθηκα ότι η πεθερά μου μου χε δώσει ένα βαζάκι με χαμομήλι Βολιώτικο αν δεν κάνω λάθος. Καλά μπορεί να ήταν και από τα Lindl, όρκο δεν παιρνω. Με το ολόκληρο χαμομήλι έγινε θάυμα. Αν και αρχικά δεν μύριζα τίποτα. με το που άνοιξα το φούρνο για να τα βγάλω ευωδίασε όλη η κουζίνα γλυκό και χαμομήλι. Από τον παπαρουνόσπορο δεν κατάλαβα και πολλά και ίσως να φταίει ότι δεν τον καβούρδισα πρώτα. Την επόμενη όμως.   Πάμε λοιπόν γρήγορα γρηγορα στην συνταγή γιατί έχω και άλλα να σας πώ!! Γιατί με τα ασπράδια που μείναν έκανα 2 διαφορετικά μακαρόνς και για κυρίως είχαμε μοσχαράκι με σάλτσα σοκολάτας!!! Όνειρο!!!

 

HPIM5730 

 

Creme Brullee με Χαμομήλι και παπαρουνοσπόρο

Για 4 μερίδες

130 γρ. γάλα

130 γρ. κρέμα γάλακτος

μια χούφτα χαμομήλι για τσάι

3 κρόκους

2 κουταλιές μάυρη ζάχαρη

1 κουταλιά παπαρουνόσπορο

ζάχαρη για την καραμέλα

 

HPIM5735

Εκτέλεση

Βράζετε το χαμομήλι με το γάλα΄και την κρέμα γάλακτος. Αποσύρετε από την εστία και το στραγίζετε. Κρατάτε ακριβώς 250 γρ.. Χτυπάτε τους κρόκους με τις 2 κουταλιές ζάχαρη να πήξουν. Συνεχίζοντας το χτύπημα ρίχνετε σιγά σιγά το ζεστό γάλα. Σουρώνετε και προσθέτετε τον παπαρουνόσπορο. Μοιράζετε το μείγμα σε φορμάκια και ψήνετε σε μπεν μαρί, σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς για περίπου 1 ώρα. Αν χρησιμοποιήσετε μεγάλα και φαρδιά φορμάκια, ελέξτε την κρέμα αν έπηξε ήδη μετά από 30 λεπτά.

Πασπάλίστε την κρέμα με μάυρη ζάχαρη και καραμελώστε τα με το φλογοβόλο ή βάλτε τα φορμάκια για μερικά λεπτά κάτω από το γκρίλ του φούρνου σας .

 

Καλή…απόλαυση!!

 

Υ.Γ. Ο Γκούφη δεν είναι πλέον Γκούφη. Τα δόντια γίναν πλέον 6. Με το κούρεμα όμως που χει και έτσι που γρυλίζει  θα μπορούσε άνετα να είναι ποκεμον!

10 comments:

  1. Καλά εσύ θα μας τρελάνεις άκου χαμομήλι στο γλυκό!!
    Εγώ περιμένω πάντως το μοσχάρι με τη σοκολάτα!!
    Καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  2. Να δουμε τί άλλο θα σκεφτείς :)

    Δεν σου γλυτώνει τίποτα.
    Θα πρέπει να έχει μια πολύ ιδιαίτερη γεύση το χαμομήλι στην κρέμα.

    Μπράβο σου για τη φαντασία :)

    ReplyDelete
  3. Ομολογώ ότι αυτό δε θα το φανταζόμουν ποτέ. Το χαμομήλι μου θυμίζει την παιδική μου ηλικία που μου έδινε να πιω η μαμά μου, όταν ήμουν άρρωστη!! Και μόνο με αυτές τις αναμνήσεις δε νομίζω ότι θα το τολμούσα ποτέ. Παρ΄όλα αυτά όμως για να λες ότι μύριζε υπέροχα, έτσι θα είναι. Δεν έχω λόγους να μην το πιστέψω. Και βέβαια περιμένω το μοσχαράκι με τη σοκολάτα!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  4. Έχεις ξεφύγει τελείως!!!!
    Έχω χαμομήλι, ναι ναι από τον κήπο μου, και η creme blullee είναι η αδυναμία μου!!!!!

    ReplyDelete
  5. Ουάου!!! Πολύ προχωρημένη ιδέα! Ότι το χαμομήλι με το ελαφρύ και σχετικά γλυκό του άρωμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα γλυκά, είχε περάσει από το μυαλό μου...
    Κατάλληλη συνταγή έψαχνα κι εγώ! Μου φαίνεται ότι την βρήκα!
    Να 'σαι καλά!

    ReplyDelete
  6. Ευτυχώς που είσαι στα "ξένα" γιατί αν ήσουν εδω θα είχες πάρει τη δουλειά από πολλούς confiseur!

    ReplyDelete
  7. Προσκυνώ!...και πάλι κάτι το χαμομήλι κάτι το μοσχάρι με την σοκολάτα,το δεύτερο το έχω ξανακούσει..αλλά το πρώτο!
    Όνειρο...!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  8. Να στε καλά!! Ανθίβολον καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς σου. Τις ίδιες αναμνήσεις είχα και εγώ με το χαμομήλι. Για να μην σου πώ τι μου θύμισε το παγωτό που κάνα με την λεβάντα!
    Το θέμα είναι όμως ότι το χαμομήλι εχει ένα τόσο λεπτό και εξαίσιο άρωμα που όχι μόνο δεν κουράζει την γλώσσα και τον ουρανίσκο αλλά σε κάνει να θέλεις και άλλο. Παρόλλα αυτά επέλεξα συνειδητά να κάνω πολύ μικρές ποσότητες, τα φορμάκια που χρησιμοποίησα πάιρνουν μόλις 50 μλ το καθένα, ακριβώς για να σταματήσουμε να τρώμε όσο ακόμα η κρέμα αποτελεί απόλαυση και πριν να αρχισουμε να ζητάμε και εντριβές.

    Κατά τα άλλα, με κατασκλαβώνετε κάθε φορά με αυτά που μου γράφετε!!

    σας φιλώ πολύ!!

    ReplyDelete
  9. Bravo sto blog sas, oraies photographies kai tis syntages...telia. Thn idea na kaneis creme brulee me chamomile...fantastiko!

    ReplyDelete
  10. Euxaristooooooo!!! To diko sou to xo tsekarei apo kairo... mhn koitas puo den grafo..eimai incognito :))

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails