Monday, June 7, 2010

Chili con carne

Καλημερούδια!! Αχ τι καλά το Σαββατοκύριακο να κρατούσε άλλες 5-6 μερούλες. Έτσι για να συνέλθουμε από την ταλαιπωρία του διημερου σαββατοκύριακου!

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήμουν πολύ ανεπρόκοπη και δεν μαγείρεψα τίποτα απόλυτος. Το σάββατο ήμασταν καλεσμένοι σε γενέθλια με πολύ πολύ φαΐ και την Κυριακή υποσχεθήκαμε στην Χριστίνα ότι θα πάμε για πικ-νικ μιας και ο Θεός μας λυπήθηκε και έριξε λίγο ήλιο και κατά εδώ.

Για αυτό και σήμερα θα σας δώσω την συνταγή για το Chili con carne pou κάνα στο tex-mex party ths Eurovision.

Σίγουρα υπάρχουν χίλιες δυο συνταγές για το συγκεκριμένο φαγητό. Εγώ έχω καταλήξει στην συγκεκριμένη μετά από πολλές δοκιμες. Με το Chili con carne μπορείτε να γεμίσετε τα fajitas η να το φάτε σκέτο με ψωμάκι!

Η συνταγή



Chili con carne

500gr. κιμά μοσχαρίσιο
2 κονσέρβες Κόκκινα φασόλια Kidney (συνολικά 500 gr. περίπου)
1 κονσέρβα καλαμπόκι (200gr.)
2 μεγάλα κρεμμύδια
4 σκελίδες σκόρδο
1/2 κούπα ελαιόλαδο
1 κονσέρβα ντοματάκια πολτοποιημένα
1 κουταλια τοματοπελτέ
1 κουταλια κύμινο
1 κουταλάκι Chili
1 κουταλια πάπρικα
1/2 κουταλάκι κολίανδρο
τριμμένο αλάτι, πιπέρι
2 ποτήρια νερό η ζωμό




Στραγγίζετε τα φασόλια και το καλαμπόκι και τα ξεπλένετε μερικά νερά. Ψιλοκόβετε τα κρεμμύδια και τα καβουρντίζετε στο λάδι. Τσιγαρίζετε μέχρι να πανιάσει και προσθέτετε το κιμά, τα φασόλια, το καλαμπόκι και το σκόρδο. Καβουρντίζετε για μερικά λεπτά και σβήνετε με την σάλτσα ντομάτας. Πρόσθετε τα μπαχαρικά και αφήνετε να σιγοβράσει μέχρι να εξατμιστεί το νερό και να μείνει με την σάλτσα του (περίπου 1 ώρα). Καλά είναι να το ετοιμάσετε από νωρίς γιατί με το δεύτερο ζέσταμα είναι πάντα πιο νόστιμο. Σαν την φασολάδα ένα πράμα :))

Πολλοί βράζουν τα φασόλια με το καλαμπόκι ξεχωριστά και τα προσθέτουν μετά στον κιμά. Το έχω δοκιμάσει και έτσι αλλα δεν έχω δει κάποια διαφορα στην γεύση.



Με το Chilli και τα fajitas έκανα και μια Guacamole καθώς και μια ακόμα σάλτσα με creme Fraiche γιά να συνοδέψουμε τόσο τα φαγητά μας όσο και τα nachos μας. Όπως και στο Chili έτσι και στην Guacamole οι συνταγές είναι αμέτρητες. Άλλοι προσθέτουν ντομάτα σε κυβακια, άλλοι κρεμμύδι, άλλοι και τα δυο. Εγώ προτιμώ την Guacamole στην πιο απλή της μορφή, μονο με λίγο αλάτι, άσπρο πιπέρι και ανά avocado, το χυμό από 1/2 lime. Βγάζω την σάρκα από το αβοκάντο με ένα κουταλάκι, τη βάζο στο μπλέντερ μετά μπαχαρικά και τα πολτοποιώ ώστε το avocado να γίνει εντελώς κρέμα. Κατόπιν την βάζω σε ένα οποιοδήποτε mpol , μαζί με το κουκούτσι από το avocado ώστε να μην μαυρίσει και την κλείνω αεροστεγώς. Τα avocado θα πρέπει να είναι ώριμα. Αν όχι τυλίξτε τα σε εφημερίδες και βάλτε τα σε σκοτεινό μέρος για 2-3 ημερες για να ωριμάσουν πιο γρήγορα.



Τα ίδια μπαχαρικά ακριβώς βάζω και στην άσπρη σάλτσα η οποια δεν είναι τίποτα άλλο από Creme Fraiche με τα ίδια ακριβώς μπαχαρικά όπως και στην Γκουακαμόλε, δηλαδή λίγο αλάτι, λίγο άσπρο πιπέρι και το χυμό από μισό lime ανά 200 gr. Creme fraiche.

Buen Provecho!!!!

6 comments:

  1. πολυ μου αρεσει αυτο το ειδος κουζινας!!!

    ReplyDelete
  2. Τα καυτερά τα λατρεύω αλλά δεν τα τρώει το έτερον ήμισυ!!!
    Αβοκάντο δεν έχω στον κήπο μου, ούτε πένες, φτιάχνω όμως χυλοπίτες και λαζάνια με αλεύρι σταρένιο που γίνεται από τα στάρια του κήπου μας και αυγουλάκια από τις κότες μας και γάλα από την κατσικούλα του παππού!!!
    χαχαχαχαχα!!!!!

    ReplyDelete
  3. Αυτά τα φαγητά μας τα έμαθε η κόρη μας όταν επέστρεψε από την Αγγλία και τις σπουδές της κι έχει την αποκλειστικότητα στην παρασκευή τους.
    Εγώ τα τρώω μόνο!!!

    ReplyDelete
  4. Δεν έχω φτιάξει ποτέ chili con carne. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να το δοκιμάσω!
    Μάγδα

    ReplyDelete
  5. Καυτερό!!! Η αδυναμία μου.
    Πολύ,πολύ ωραίο.
    Ωραίο επίσης και το κολπάκι για την γρήγορη ωρίμανση του αβοκάντο.
    Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
  6. Με το καλαμπόκι δεν το έχω δοκιμάσει παρόλο που το tex mex είναι το φόρτε μου, θα το δοκιμάσω όμως.

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails