Tuesday, December 22, 2009

Τα εκπληκτικα μελομακάρονα της θείας Φρειδερίκης

Σήμερα είχα μια απίθανη μέρα. Και αυτό γιατί όλα όσα ήθελα να κάνω μου πήγαν όχι απλά στραβά αλλά θεόστραβα! Ειπα ο έρμος να δοκιμάσω κάτι συνταγές που μου δώσε μια συνάδελφος, δοκιμασμένες και καλά, μπας και είναι της προκοπής.
Χτένια λέει παναρισμένα με μακαδάμια, καστανόσουπα και τορτελίνι με φέτα και καρύδια. Σ!@#α στα μούτρα μου !!! Που θα πέταγα εκεί μια φασολάδα και θα τρώγαμε και αύριο!! Ήθελα γκουρμέ όμως εγώ! Περριτό να σας πω ότι έφαγα όλη τη μερα στην κουζίνα για να φάμε στο τέλος Μελομακάρονα .

Τα φαγητά κάναμε μια προσπάθεια να τα φάμε αλλά δεν κατεβαίναν....
Ο Νίκος προσπάθησε να με παρηγορήσει...
-Έλα αγαπη μου μια χαρά είναι τα.... χλαπατσινι.. δύο πράγματα τους λείπουν μόνο.....
-ποια?
- Η γευση και ο κουβάς!!!

Σας έχω πει ότι του αρέσει πολύ να βάζει στοιχήματα? Αν δει κάτι πχ αηδιαστικό λέει....
- αν κάνεις αυτό θα σου δώσω τόσα..... κτλπ...
Ετσι και σήμερα...

- Αν φας όλα τα χλαπατσίνι θα σου δώσω ένα πενηντάρικο... αν πιεις και τη σουπα ενα κατοστάρικο .... Ε! Και αν φας και τα χτένια απο το κουβά άλλα διακοσια!!!

Οπότε τη βγάλαμε με μελομακάρονα για να χορτάσουμε! Και ήταν τόσο υπέροχα που ξέχασα τις γκάφες μου στην κουζίνα.... λέμε τώρα....

Την συνταγή την πήρα απο την θεία μου την Φρειδερίκη η οποία είναι μια απο τις πιο προκομμένες γυναίκες που ξέρω. Τρέχει όλη μέρα στο μαγαζί, έχει το σπίτι της πάντα λαμπίκο, είναι πάντα με ένα χαμόγελο στα χείλη και κάνει τα πιο νόστιμα φαγητά που έχω φάει ποτέ μου! Μετά τα δικά μου ενοείται ...χαχα..καλο ε?



Μου γράφει λοιπόν η κόρη της σε ΣΜΣ

"Έλα μωρή , θα σου δώσω για τα μελομακάρονα (γιατι της ζητησα και για τα ροξάκια

Θα βάλεις

3 κούπες σπορέλαιο
2 κούπες χυμό πορτοκάλι
10 κουταλιές ζάχαρη
2 κουταλάκια σόδα
2 κουταλάκια μπεικεν
1 1/2 κουταλάκι κανέλα
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
αλευρι όσο πάρει

Για το σιρόπι
3 κούπες νερό
4 ποτήρια ζάχαρη
1 ποτήρι μέλι

μιση κούπα καρύδια τριμμένα

για τα ροξάκια δεν τη θυμόμαστε......"

Εκτέλεση (πήρα τη θεία μου την άλλη μέρα και μου τα ξανάπε)

Διαλύουμε τη σόδα στο χυμό. Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και ζυμώνουμε. Όσον αφορά το αλευρι εγω χρειάστηκα 1 κιλό και περιπου δύο κούπες ακόμα.

Ζύμωσα και τα πλάσα μικρά μικρα γιατί θα φουσκώναν. Γέμισα διομιση λαμαρίνες. Τα ψησα στους 180 βαθμούς για 30 λεπτά.
Το σιρόπι το βάλα να γίνεται αμέσως με το που έβαλα το πρώτο ταψί στο φουρνο γιατι πρέπει να βράσει καλα για 10 λεπτά πριν να το ρίξουμε στα καυτά μελομακάρονα. Οπότε τα 30 λεπτα που χρειάζονται τα μελομακάρονα για να ψηθούν είναι ακριβώς και ο χρόνος που χρειάστηκα και εγώ για να ετοιμάσω το σιρόπι. Για την υπόλοπιη μιαμιση λαμαρίνα έβαλα το σιρόπι να ξαναπαρει μια βράση πριν τα περιχύσω και αυτά.

Τα αφήνουμε να ρουφήξουν καλά το σιρόπι και τα γυριχουμε προσεκτικα και από την άλλη μεριά. μετα απο κάμποση ώρα ξαναποδογυριζουμε και πασπάλιζουμε το καθένα με λίγο καρύδι τριμμένο. Είναι τα καλύτερα μελομακάρονα που έχω φάει ποτε μου! Τόσα χρόνια έκανα μια συνταγή που είχε δωθεί στο Hungry.gr με σιμιγδάλι και τα έβρισκα τέλεια αλλά αυτά της θείας μου είναι τα κα-λυ-τε-ρο-τε-ρα! Εύγε θεία!!!

Θα επανελθω σε λίγο να σας δώσω τη συνταγή για τα χτένια με τα μακαντάμια .....ΜΠουχαχαχαχα!!!!

4 comments:

  1. Μπήκα για πρώτη φορά στο μπλογκ σου (μέσω της Νατάσας) αλλά όταν θα ξαναμπώ θα φροντίσω να είμαι φαγωμένη!!!

    Υπέροχα τα μελομακάρονα και πολύ μελωμένα!!!

    Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  2. Γεια στα χέρια σου! Χαρούμενες και ευτυχισμένες γιορτές σου εύχομαι!

    ReplyDelete
  3. αχ εγω είχα προχθές μια αποτυχία με τα μελομακάρονα δεν λέγεται...και μόλις είδα την συνταγή σου αμέσως μπήκε στην λίστα με αυτές που θέλω να δοκιμάσω. τώρα σκέφτομαι πως να τα ξεφορτωθώ για να κάνω την συνταγή σου ...χαχα

    ReplyDelete
  4. Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, χαρά και πάντα γελαστή διάθεση!

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails