Wednesday, March 24, 2010

σοκολατοημερα

Καλημερούδια! Τις Τεταρτες έχουμε στο γραφείο teammeeting. Καφέδες έχουμε μπόλικους αλλα σκέτοι που να κατεβουν. Τα χούμε ξαναπεί αυτά άλλωστε. Έχουμε συμφωνήσει λοιπόν να φέρνουμε με την σειρά γλυκα. Σήμερα ήταν η σειρά μου. Εντωμεταξύ είμαστε μπόλικοι και ένα γλυκό δεν μας φτάνει. Δύσκολο όμως να κουβαλήσω δυο γλυκα όταν τα τακούνια μου είναι 10 cm και το ένα το χέρι πρέπει να είναι ελεύθερο για το πρωινό τσιγάρο. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μια τάρτα σοκολάτας και ένα Fudge με άσρη σοκολάτα τα οποια θα μπορούσα άνετα να χώσω στην τσάντα μου..... Τα fudge εννοώ...τσάντα έχω , όχι βαλίτσα. Γίναν και τα δυο υπέροχα!

Οποτε...πάμε γρήγορα στις συνταγές.



Για την τάρτα σοκολάτας

300 gr. Κουβερτούρα λειωμένη
300 gr. Αμύγδαλο τριμμένο
200 gr. Ζάχαρη
6 αυγά χωρισμένα
1 κουταλάκι μπέικην
το ξύσμα από μια βανίλια (επειδή εγώ έχω έτοιμη τριμμένη βάζω 1/2 κουταλάκι)
μια πρέζα αλάτι



Προθερμαίνετε το φουρνο στους 180 βαθμούς. Χτυπάτε τα ασπράδια με το αλάτι σε σφιχτή μαρέγκα. Χτυπάτε και τους κρόκους με τη Ζάχαρη και την βανίλια μέχρι να αφρατέψουν. Συνεχίζοντας το χτύπημα πασπαλίζετε με το μπέικην και προσθέτετε την λιωμένη κουβερτούρα σιγά σιγά. Προσθέτετε σε δόσεις και εναλλάξ τα αμύγδαλα και την μαρέγκα, ανακατεύοντας πλέον ελαφρά. Δηλαδή, ρίχνετε πρώτα λίγα αμύγδαλα, μετά λίγη μαρέγκα, πάλι αμύγδαλα κοκ. προσοχή να μην σας ξεφουσκώσει το μείγμα. Μια φορα που το ξαναέκανα και βιαζόμουν, μου ξεφούσκωσε. Χωρίς να είμαι σίγουρη αν θα βοηθήσει, χτύπησα αλλα δυο ασπράδια σε μαρέγκα και τα πρόσθεσα στην ζύμη. τελικά τα δυο επιπλέον, αν και λίγα, κάναν την δουλειά τους... Αδειάζετε το μείγμα σε βουτυρωμένη φόρμα 30 cm και ψήνετε για 20-25 λεπτά. Προσοχή μην το παραψήσετε γιατί θα στεγνώσει. Τρώτε χωρίς τύψεις!!!

Η συνταγή για το Fudge ακολουθεί......

2 comments:

  1. αχ τυχεροί που είναι οι συνάδερφοί σου φρουφρου! εμείς με καφέδες την βγάζουμε μόνιμα!

    ReplyDelete
  2. Ωραίο σχέδιο! Τέλειο συνοδευτικό για τον καφέ!

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails