Monday, June 15, 2009

Scones

Καλημερούδια! Τι θα λέγατε για μερικά λαχταριστά ψωμογλυκάκια για να συνοδεύσουν τον καφέ σας? Είναι πανεύκολα, γρήγορα, με απλά υλικά και άκρως εθιστικά! Οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι τα τρώνε πολλές φορές αντι για ψωμί.... εγώ προτιμώ να τα καταβροχθίζω με το καφέ μου το πρωί, το απογευμα, ε.... και ενδιάμεσα καμιά φορά......



Για 20 Κομμάτια περίπου χρειάζεστε

3 μήλα μεγαλα κομμενα σε κομματάκια ( εγώ τα κάνω στο μπλέντερ...που να κόβω τώρα)
400 γρ. αλεύρι
1 1/2 κ.σ. μπείκιν
120 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη (με βουτυρο είναι πιο νόστιμα δυστυχώς)
3 κ.σ. Ζάχαρη
160 γρ. γιαούρτι στραγγιστό (μπορείτε να το αντικαταστήσετε και με γάλα ή κρέμα γάλακτος)
2 αυγά
1 κ.κ. κανέλα
1 φλυτζάνι σταφίδες (προεραιτικά)
μια πρέζα αλάτι

Ανακατεύουμε το αλέυρι με το μπεικιν και την κανέλα. Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψει και ρίχνουμε ενα ένα τα αυγά. Προσθετουμε το γιαούρτι και στη συνέχεια το αλεύρι και το αλάτι. Στο τέλος ρίχνουμε και τα μηλα με τις σταφίδες και ανακατέυουμε.
Πάνω σε λαδόκολα βάζω με ένα μεγάλο κουτάλι ζύμη την οποια απλώνω λίγο ωστε να χει πάχος περίπου 2,5 εκκ. και διάμετρο περίπου 5-6 εκκ.

Την προτελευταία φορά που τα φτιαξα, τα αυγά που χρησιμοποιήσα ήταν κάπως μικρά και η ζύμη έγινε αρκετά σφιχτή ώστε να μπορέσω να την ανοίξω σε φύλλο και να κόψω τα γλυκάκια μου με κουπ πατ. Για να μαι ειλικρινης μου πήρε πιο πολύ χρόνο με τα κουπ πατ από ότι με το κουτάλι.. Ναι μεν φαίνονται πιο όμορφα αλλά χου κέαρς. Η γεύση είναι η ιδια...

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς για 12-14 λεπτά. Αν σας είναι πολύ άγλυκα πασπαλίστε απλά με άχνη.

Η επιλογη παρόλα αυτά είναι δικιά σας, όπως και στα υλικά που θα χρησιμοποιήσετε. Τα χω κάνει και με κεράσια και αμύγδαλα,με βατόμουρα, με κομματάκια σοκολάτας, ξηροκάρπια, ξυνόγαλα κτλπ... Ανάλογα με την όρεξη και τα υλικά που έχω σπίτι πάντα.



Καλή χώνεψη!!

3 comments:

  1. όταν έμενα στην Αμερική (5 μήνες) έτρωγα καθημερινά για πρωϊνό scones - τα αγαπημένα μου ήταν τα blueberry scones. δεν τα έχω φτιάξει ποτέ αλλά βλέπω ότι δεν είναι πολύ δύσκολα οπότε τα βάζω στο πρόγραμμα...
    ευχαριστώ

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Φρου-φρου... πρώτη φορά επισκέπτομαι το blog σου και το βρίσκω πολύ του γούστου μου...άρα θα με έχεις συχνό επισκέπτη. Τα scones σου μου θύμισαν λίγο κάτι βουτήματα που φτιάχνω και είναι κι αυτά έτσι εύκολα και νόστιμα. Αν σε ενδιαφέρει ρίξε μια ματιά...

    http://bettyscuisine.blogspot.com/2009/05/blog-post_10.html

    ReplyDelete
  3. Kalhspera koritsia!!
    Lydia mou ta scones einai paneukola! H syntagh pou dino edo einai mia apo tis polles paralages pou kano. Alog me ta ulika pou xo spiti kano kai ta analoga scones.
    Betty mou se xaristo gia ta kala sou logia :) Trexo na do ta glykakia sou!!
    Filoures!!

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails